Dopravní a platební podmínky

Doprava

 

Doprava a ceny:

1/ OSOBNÍ ODBĚR:

  • v provozovně JESENICE, Budějovická 1266 ..................................    0,-Kč ZDARMA

 

Možnost osobního bezkontaktního vyzvednutí na firmě je možné přes výdejové "okénko" .  

 

2/ DOPRAVA:

  • Česká pošta - Balík na poštu - platba online/převodem  - velikost M - do 50cm (max. 30kg).......139,- Kč 

 

  • Zaslat - Balík do ruky - platba online/převodem  - velikost - do 120cm (max. 15kg) ........199,- Kč

 

  • Zásilkovna na výdejní místo  - platba online/převodem -  hmotnost do 5kg/10kg ...........  79,- Kč / 159,-

 

  • Zásilkovna do ruky  - platba online/převodem hmotnost do 5kg ...........  109,- Kč.

 

 

 

Jak nakupovat

Objednání zboží v internetovém obchodě elegantnidekorace.cz je velice snadné. Pro jistotu jsme Vám však ještě připravili jednoduchý návod, jak správně a bez problémů nakoupit.

Vyberte si zboží:

  • Pokud již přesně víte, které zboží si chcete koupit, doporučujeme použít vyhledávání v horní části stránky. Stačí zadat název výrobku a kliknout na tlačítko "HLEDAT". Pole pro vyhledávání vám již při psaní názvu výrobku samo napovídá produkty, které by mohly souviset s psaným textem.   
  • Pokud nemáte zatím žádný produkt vybraný a chcete se teprve pro nějaký rozhodnout, vyberte si nejprve v horní části stránky kategorii, ve které se výrobek nachází. Následně si vyberte produkt, o který máte zájem.

 

Vložte zboží do košíku:

  • Pokud jste si již vybrali, stiskněte u příslušného výrobku tlačítko "DO KOŠÍKU". Zboží se automaticky vloží do nákupního košíku a zobrazí se okénko s informací, jaké zboží a za jakou cenu máte připravené k zakoupení. Zde se můžete rozhodnout, zda již půjdete do košíku a dokončíte objednávku, nebo budete do košíku chtít přidat ještě další zboží.
    • Pokud již chcete jít do nákupního košíku a dokončit objednávku, klikněte na tlačítko "KOŠÍK".
    • Pokud chcete ještě pokračovat v nákupu, klikněte na tlačítko "ZPĚT", nebo také můžete použít křížek v pravém rohu informačního okna. Po vložení všech dalších věcí do košíku klikněte na tlačítko "KOŠÍK".

 

Změna obsahu košíku:

  • Pokud ještě nejste v nákupním košíku a chcete se podívat na jeho obsah a dokončit objednávku, použijte tlačítko KOŠÍK v pravém horním rohu stránky.
  • V košíku je vidět přehledně zobrazený seznam zboží, které si chcete koupit a lze zde změnit jeho množství v okénku s počtem kusů, případně výrobek zcela z košíku smazat ikonkou křížku . V dolní části košíku nepřehlédněte PŘÍSLUŠENSTVÍ K PRODUKTU. Po stisknutí vám ukáže, co ještě by se vám k vybranému výrobku mohlo hodint.
  • Pokud již není třeba nic měnit a chcete pokračovat, klikněte na tlačítko "POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE".

 

Doprava a platba:

  • Vyberte si způsob dopravy, který vám nejvíce vyhovuje. Můžete si zboží vyzvednout osobně v naší provozovně: Budějovická 1266, Jesenice u Prahy, 252 42. Také si můžete zboží nechat doručit některou z našich dopravních společností Geis, nebo Českou poštou.
  • Způsoby platby: Zvolte si způsob, který Vám nejvíce vyhovuje. Objednávku můžete zaplatit např.  platbou předem na účet, nebo platební kartou přes online bránu - GoPay, která umožňuje platby prostřednictvím internetu.
  • Na provozovně můžete zboží zaplatit pouze hotově.

 

Hodnocení nakupujících: ZDE.

 

Doručovací údaje:

  • V tomto kroku je potřeba vyplnit vaše jméno, příjmení, adresu, e-mail a telefon, na kterém vás budeme informovat o stavu objednávky. Pole označené * jsou povinná a nezbytná pro dokončení objednávky.
    • Pokud jste již u nás někdy nakupovali, zatrhněte "PŘIHLÁŠENÍ“. Objeví se přihlašovací okno, kam zadáte svůj e-mail jako uživatelské jméno a své heslo a klikněte na „PŘIHLÁSIT“. Jestli jste své heslo zapomněli, můžete si ho nechat poslat na e-mail. Klikněte na tlačítko Obnovit heslo.  Pak již jen stačí zadat svůj e-mail, který jste použili při registraci a kliknout na tlačítko „ZAPOMENUTÉ HESLO“. Na e-mail Vám přijde nové heslo a instrukce, jak jej použít.
    • Pokud chcete zboží doručit na jinou adresu, než je fakturační, zatrhněte „DORUČIT NA JINOU ADRESU" a vyplňte adresu, na kterou chcete zboží nechat zaslat.
    • Pokud zboží nakupujete pro firmu, zatrhněte „NAKUPUJI NA FIRMU" a vyplňte potřebné firemní informace jako Název firmy, IČ, DIČ. Pro firemní nákupy platí při objednání jiné dodací lhůty. Informujte se raději předem. 
    • V dolní části stránky naleznete pole „ZADAT POZNÁMKU PRO PRODEJCE", které je určené pro dodatečné informace.

 

Shrnutí objednávky:

  • Pravá část stránky je určena pro celkovou kontrolu objednávky. Je zde vidět veškeré zboží, které si chcete objednat, zvolená doprava, fakturační a doručovací adresa a konečná cena s DPH.
  • Pokud jste nalezli v přehledu nějakou chybu, klikněte na tlačítko „ZPĚT“ a chybu opravte. Po opravení se opět vraťte do části košíku „POKRAČOVAT“
  • Pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU“, objednávka se odešle, a zobrazí se informace o tom, že Vaše objednávka byla úspěšně odeslána.

 

Potvrzení o přijetí objednávky:

  • Ihned, jakmile náš systém zaznamená přijetí objednávky, zašle Vám automatický e-mail, že jsme Vaši objednávku do systému v pořádku obdrželi. Pokud toto oznámení do 24 hodin neobdržíte, zkontrolujte nejdříve svou složku nevyžádané pošty (spam), pokud ani tam e-mail nenajdete, kontaktujte naši infolinku 604 278 524. Zde si u našich pracovníků zkontrolujte, zda vaši objednávku evidujeme.

 

Potvrzení objednávky:

  • Po zpracování objednávky naším obchodníkem, Vám zašleme potvrzující e-mailovou zprávu, že Vaši objednávku potvrzujeme, a že jsme schopni zboží doručit. Pokud není možné objednávku z jakéhokoliv důvodu doručit, budete telefonicky nebo e-mailem o této skutečnosti bezodkladně informováni.

 

Potvrzení záruky:

  • Jako záruční doklad pro vyřízení záruky u nás slouží pokladní doklad či faktura, které při osobním odběru obdržíte přímo v provozovně, nebo je zaslán na váš e-mail uvedený při registraci. V některých případech je však záruční list součástí dodávky. Zašlete nám jej, vrátíme vám jej poštou potvrzený. Můžete jej potřebovat při případném jednání se servisem kvůli opravě výrobku.

 

dnutí