Dopravní a platební podmínky

Doprava

Doprava a ceny:

1/ OSOBNÍ ODBĚR:

  • v provozovně JESENICE, Budějovická 1266 ..................................    0,-Kč ZDARMA

  

2/ DOPRAVA:

  • Česká pošta - Balík na poštu - platba online/převodem  - velikost M - do 50cm (max. 30kg).......139,- Kč   

 

  • Česká pošta - Balík do ruky - platba online/převodem  - velikost M - do 50cm (max. 30kg) ........159,- Kč

 

  • Česká pošta - Balík do ruky - platba online/převodem - velikost L - do 100cm (max. 30kg) .........209,- Kč

 

  • Geis - balíček (do ruky) - platba online/převodem - do 2kg..........................109,-Kč 

 

  • Česká pošta - Doporučené psaní - platba online/převodem - do 2kg..........................66,-Kč

 

 

  • ESHOP doprava (pro nadrozměrné zboží)..................................21,- Kč za 1 km vč. DPH.

Dopravné je stanoveno dle vzdálenosti od provozovny. Platí pro celou ČR mimo zónu PRAHA. Dopravu je nutné objednat zvlášť! 

   Zóna PRAHA (okruh) - doprava jednotná částka 800 Kč. Objednávejte ZDE

 

Jak nakupovat

Objednání zboží v internetovém obchodě elegantnidekorace.cz je velice snadné. Pro jistotu jsme Vám však ještě připravili jednoduchý návod, jak správně a bez problémů nakoupit.

Vyberte si zboží:

  • Pokud již přesně víte, které zboží si chcete koupit, doporučujeme použít vyhledávání v horní části stránky. Stačí zadat název výrobku a kliknout na tlačítko "HLEDAT". Pole pro vyhledávání vám již při psaní názvu výrobku samo napovídá produkty, které by mohly souviset s psaným textem.   
  • Pokud nemáte zatím žádný produkt vybraný a chcete se teprve pro nějaký rozhodnout, vyberte si nejprve v horní části stránky kategorii, ve které se výrobek nachází. Následně si vyberte produkt, o který máte zájem.

 

Vložte zboží do košíku:

  • Pokud jste si již vybrali, stiskněte u příslušného výrobku tlačítko "DO KOŠÍKU". Zboží se automaticky vloží do nákupního košíku a zobrazí se okénko s informací, jaké zboží a za jakou cenu máte připravené k zakoupení. Zde se můžete rozhodnout, zda již půjdete do košíku a dokončíte objednávku, nebo budete do košíku chtít přidat ještě další zboží.
    • Pokud již chcete jít do nákupního košíku a dokončit objednávku, klikněte na tlačítko "KOŠÍK".
    • Pokud chcete ještě pokračovat v nákupu, klikněte na tlačítko "ZPĚT", nebo také můžete použít křížek v pravém rohu informačního okna. Po vložení všech dalších věcí do košíku klikněte na tlačítko "KOŠÍK".

 

Změna obsahu košíku:

  • Pokud ještě nejste v nákupním košíku a chcete se podívat na jeho obsah a dokončit objednávku, použijte tlačítko KOŠÍK v pravém horním rohu stránky.
  • V košíku je vidět přehledně zobrazený seznam zboží, které si chcete koupit a lze zde změnit jeho množství v okénku s počtem kusů, případně výrobek zcela z košíku smazat ikonkou křížku . V dolní části košíku nepřehlédněte PŘÍSLUŠENSTVÍ K PRODUKTU. Po stisknutí vám ukáže, co ještě by se vám k vybranému výrobku mohlo hodint.
  • Pokud již není třeba nic měnit a chcete pokračovat, klikněte na tlačítko "POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE".

 

Doprava a platba:

  • Vyberte si způsob dopravy, který vám nejvíce vyhovuje. Můžete si zboží vyzvednout osobně v naší provozovně: Budějovická 1266, Jesenice u Prahy, 252 42. Také si můžete zboží nechat doručit některou z našich dopravních společností Geis, nebo Českou poštou.
  • Způsoby platby: Zvolte si způsob, který Vám nejvíce vyhovuje. Objednávku můžete zaplatit např.  platbou předem na účet, nebo platební kartou přes online bránu - GoPay, která umožňuje platby prostřednictvím internetu.
  • Na provozovně můžete zboží zaplatit pouze hotově.

 

Hodnocení nakupujících: ZDE.

 

Doručovací údaje:

  • V tomto kroku je potřeba vyplnit vaše jméno, příjmení, adresu, e-mail a telefon, na kterém vás budeme informovat o stavu objednávky. Pole označené * jsou povinná a nezbytná pro dokončení objednávky.
    • Pokud jste již u nás někdy nakupovali, zatrhněte "PŘIHLÁŠENÍ“. Objeví se přihlašovací okno, kam zadáte svůj e-mail jako uživatelské jméno a své heslo a klikněte na „PŘIHLÁSIT“. Jestli jste své heslo zapomněli, můžete si ho nechat poslat na e-mail. Klikněte na tlačítko Obnovit heslo.  Pak již jen stačí zadat svůj e-mail, který jste použili při registraci a kliknout na tlačítko „ZAPOMENUTÉ HESLO“. Na e-mail Vám přijde nové heslo a instrukce, jak jej použít.
    • Pokud chcete zboží doručit na jinou adresu, než je fakturační, zatrhněte „DORUČIT NA JINOU ADRESU" a vyplňte adresu, na kterou chcete zboží nechat zaslat.
    • Pokud zboží nakupujete pro firmu, zatrhněte „NAKUPUJI NA FIRMU" a vyplňte potřebné firemní informace jako Název firmy, IČ, DIČ. Pro firemní nákupy platí při objednání jiné dodací lhůty. Informujte se raději předem. 
    • V dolní části stránky naleznete pole „ZADAT POZNÁMKU PRO PRODEJCE", které je určené pro dodatečné informace.

 

Shrnutí objednávky:

  • Pravá část stránky je určena pro celkovou kontrolu objednávky. Je zde vidět veškeré zboží, které si chcete objednat, zvolená doprava, fakturační a doručovací adresa a konečná cena s DPH.
  • Pokud jste nalezli v přehledu nějakou chybu, klikněte na tlačítko „ZPĚT“ a chybu opravte. Po opravení se opět vraťte do části košíku „POKRAČOVAT“
  • Pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU“, objednávka se odešle, a zobrazí se informace o tom, že Vaše objednávka byla úspěšně odeslána.

 

Potvrzení o přijetí objednávky:

  • Ihned, jakmile náš systém zaznamená přijetí objednávky, zašle Vám automatický e-mail, že jsme Vaši objednávku do systému v pořádku obdrželi. Pokud toto oznámení do 24 hodin neobdržíte, zkontrolujte nejdříve svou složku nevyžádané pošty (spam), pokud ani tam e-mail nenajdete, kontaktujte naši infolinku 604 278 524. Zde si u našich pracovníků zkontrolujte, zda vaši objednávku evidujeme.

 

Potvrzení objednávky:

  • Po zpracování objednávky naším obchodníkem, Vám zašleme potvrzující e-mailovou zprávu, že Vaši objednávku potvrzujeme, a že jsme schopni zboží doručit. Pokud není možné objednávku z jakéhokoliv důvodu doručit, budete telefonicky nebo e-mailem o této skutečnosti bezodkladně informováni.

 

Potvrzení záruky:

  • Jako záruční doklad pro vyřízení záruky u nás slouží pokladní doklad či faktura, které při osobním odběru obdržíte přímo v provozovně, nebo je zaslán na váš e-mail uvedený při registraci. V některých případech je však záruční list součástí dodávky. Zašlete nám jej, vrátíme vám jej poštou potvrzený. Můžete jej potřebovat při případném jednání se servisem kvůli opravě výrobku.

 

dnutí
Tento web používá soubory cookie. Setrváním a dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Další informace.